Wydawnictwo Gospodarcze jest firmą komunikacji B2B, działającą w strukturach międzynarodowych. Zajmuje się dostarczaniem praktycznych i aktualnych informacji gospodarczych za pomocą wydawanych czasopism biznesowych oraz konferencji w obrębie branży spożywczej i kosmetycznej. Oba ogólnopolskie tytuły – „Wiadomości Handlowe” (80 tys. egz.) i „Wiadomości Kosmetyczne” (20 tys. egz.) – zajmują wiodącą pozycję w swoich segmentach. „Wiadomości Handlowe” są wiodącym miesięcznikiem w segmencie prasy handlowej, dostarczającym aktualne informacje na temat handlu i przemysłu FMCG.
W ramach wydawnictwa funkcjonują dwa dynamiczne portale internetowe www.wiadomoscihandlowe.pl i www.wiadomoscikosmetyczne.pl, które doskonale uzupełniają ofertę magazynów drukowanych, a jednocześnie stanowią źródło bieżących informacji na temat rynku FMCG, handlu i branży drogeryjno-kosmetycznej.
Od 11 lat Wydawnictwo Gospodarcze jest również organizatorem badań rynkowych, które wskazują detalistom i konsumentom najlepsze nowości rynku spożywczego i kosmetycznego. Do znanych i cenionych w branży projektów – „Perły Rynku FMCG”, „Perły Rynku Kosmetycznego”, „Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów”, dołączyło badanie „Ulubiona Marka Polaków”, wskazujące marki najbardziej cenione przez konsumentów.
Ważnym elementem działalności wydawnictwa są konferencje, takie jak: Kongres Rynku FMCG - Market Roku i Drogeria Roku, Kongres Mięsny, Kongres Słodycze i Przekąski Sweets&Snacks, czy Forum Branży Kosmetyczno-Chemicznej, które w sprawny sposób łączą konferencję merytoryczną z licznymi debatami i wystąpieniami z szeroką ofertą spotkań biznesowych, a także profesjonalnymi targami
Oferujemy wartościową wiedzę merytoryczną niezbędną przy podejmowaniu decyzji w handlu. Od analiz całości rynku, przez analizę konkurencji, aż po analizy poszczególnych kategorii pomagamy w codziennej pracy managerów polskiego handlu.
Wydawnictwo Gospodarcze jest firmą komunikacji B2B, działającą w strukturach międzynarodowych. Zajmuje się dostarczaniem praktycznych i aktualnych informacji gospodarczych za pomocą wydawanych czasopism biznesowych, portali specjalistycznych oraz konferencji w obrębie branży spożywczej i kosmetycznej.