Kosmetyki naturalne już nie są niszą – wynika z badań największych instytutów badawczych – Nielsen i GfK Polonia, które zostały zaprezentowane podczas Forum Branży Kosmetycznej 2019. Siódmą edycję konferencji zorganizowaliśmy 3 października br. w Warszawie.
Wprawdzie, jeśli spojrzymy na wartościowy udział segmentu naturalnych produktów w całym rynku kosmetycznym zauważymy, że jest on nadal bardzo mały – zaledwie jednoprocentowy, ale patrząc na poszczególne grupy produktów widzimy, że dynamika wzrostu jest potężna, np. dla past do zębów sięga aż 90 proc. Istotne jest również to, jak entuzjastycznie reagują na naturalne produkty konsumenci – jeśli tylko mają wybór, przerzucają się na nie. Dotyczy to zarówno kosmetyków, jak i środków czystości.
Oferujemy wartościową wiedzę merytoryczną niezbędną przy podejmowaniu decyzji w handlu. Od analiz całości rynku, przez analizę konkurencji, aż po analizy poszczególnych kategorii pomagamy w codziennej pracy managerów polskiego handlu.
Wydawnictwo Gospodarcze jest firmą komunikacji B2B, działającą w strukturach międzynarodowych. Zajmuje się dostarczaniem praktycznych i aktualnych informacji gospodarczych za pomocą wydawanych czasopism biznesowych, portali specjalistycznych oraz konferencji w obrębie branży spożywczej i kosmetycznej.