Właściciel sieci Rossmann i największy kosmetyczno‑drogeryjny detalista na świecie, A.S. Watson Group, twierdzi, że młodzi konsumenci, wychowani na technologiach cyfrowych, wolą robić zakupy w sklepach stacjonarnych niż w internecie. Korzystając ze swojego imponującego zaplecza ponad 15 tys. sklepów AS Watson zbadał zwyczaje zakupowe i upodobania klientów z pokolenia Z. To ludzie urodzeni pomiędzy 1995 a 2009 r. Według Bloomberga, obecnie najliczniejsza grupa konsumentów stanowiąca 32 proc. z całej populacji 7,7 mld ludzi na świecie. Nikomu nie trzeba tłumaczyć, jak jest w związku z tym wpływowa i że to „Zetki” decydują o sprzedażowych trendach.
Oferujemy wartościową wiedzę merytoryczną niezbędną przy podejmowaniu decyzji w handlu. Od analiz całości rynku, przez analizę konkurencji, aż po analizy poszczególnych kategorii pomagamy w codziennej pracy managerów polskiego handlu.
Wydawnictwo Gospodarcze jest firmą komunikacji B2B, działającą w strukturach międzynarodowych. Zajmuje się dostarczaniem praktycznych i aktualnych informacji gospodarczych za pomocą wydawanych czasopism biznesowych, portali specjalistycznych oraz konferencji w obrębie branży spożywczej i kosmetycznej.