
WH Market - raporty, analizy, przewodniki po rynku. Klucz do sukcesu w handlu!
Jak podkreśla Łukasz Stępniak, sektor już nie raz udowodnił, że potrafi wychodzić z opresji obronną ręką. Jednak próba, na jaką zostaje wystawiony obecnie można śmiało nazwać crash testem. – Kryzys, który nadchodzi, będzie wymagał od firm z obszaru FMCG (i nie tylko) niezwykłej elastyczności w działaniu, wirtuozerii w zarządzaniu, umiejętności organizacyjnych, a także bardzo bliskiej współpracy dostawców i dystrybutorów. Wszystko po to, aby zapewnić dostępność produktu na sklepowej półce. Tylko tyle i aż tyle – pisze we „wStępniaku” do trzeciego numeru redaktor naczelny Wiadomości Handlowych.
Dyskusje o wyzwaniach czekających wszystkich uczestników rynku zdominowały kongres Retail Trends 2022, a w ramach niego – Kongres Rynku FMCG i Forum Branży Kosmetycznej. Najnowsze wydanie naszego magazynu nie mogło obejść się bez obszernej relację z tych wydarzeń.
Mając świadomość ogromu problemów bieżących, wiodącym tematem trzeciego numeru Wiadomości Handlowych uczyniliśmy coś, co w ich świetle wydaje się tracić na znaczeniu, czyli ekologię i „zielony handel”. Walka ze zmianami klimatu nie może jednak czekać na lepsze czasy i – co widać – z przeglądu proekologicznych działań sieci handlowych, przygotowanego przez Łukasza Rawę czekać nie będzie. W niektórych obszarach takich jak logistyka, „zielona transformacja” może nawet przyspieszyć. Udowadnia to w swoim artykule Michał Kokoszkiewicz.
Zapraszamy także do lektury okładkowego wywiadu z Anną Kurnatowską. Szefowa firmy Too Good To Go na Polskę oraz laureatka nagrody Osobowość Handlu 2022, w rozmowie z Pawłem Jachowskim przewiduje, że konieczność zaciskania pasa nauczy Polaków większego szacunku do żywności i zmniejszy skalę marnowania produktów.
W trzecim numerze Wiadomości Handlowych wyjaśniamy też, w czym tkwi tajemnica sukcesu dynamicznego rozwoju i fenomenalnych wyników sieci Dino. W artykule Magdy Głowackiej nie zabrakło także spojrzenia w przyszłość i prognoz dla tej firmy na kolejnych kilka lat.
Innym tematem, nad którym się pochylamy, jest problem sukcesji w handlu. Odpowiedzi na pytanie dlaczego tak wielu przedsiębiorców nie może przekazać swoich firm kolejnym pokoleniom szuka Konrad Kaszuba.
To wszystko tylko część z wielu zagadnień, jakie poruszamy w najnowszym numerze naszego magazynu. Zapraszamy Państwa do zamawiania jego drukowanej edycji. Osoby, które preferują wersję papierową, mogą ją znaleźć tutaj.
Magazyn Wiadomości najlepiej jest nabywać w prenumeracie. Macie Państwo wówczas pewność, że nie przegapicie żadnego z nadchodzących numerów. Prenumeratę roczną można zamówić tutaj.
Oferujemy wartościową wiedzę merytoryczną niezbędną przy podejmowaniu decyzji w handlu. Od analiz całości rynku, przez analizę konkurencji, aż po analizy poszczególnych kategorii pomagamy w codziennej pracy managerów polskiego handlu.
Wydawnictwo Gospodarcze jest firmą komunikacji B2B, działającą w strukturach międzynarodowych. Zajmuje się dostarczaniem praktycznych i aktualnych informacji gospodarczych za pomocą wydawanych czasopism biznesowych, portali specjalistycznych oraz konferencji w obrębie branży spożywczej i kosmetycznej.