Zapraszamy na piątą część z przekrojowego cyklu szkoleniowego Wiadomości Kosmetycznych prowadzonego przez ekspertów z kancelarii Domański Zakrzewski Palinka (DZP): "Wyzwania nowoczesnej firmy w obrocie kosmetykami: prawo i praktyka".
Piąte spotkanie odbędzie się 13 czerwca 2023 r. o godz. 11.00.
Ostatnie wydarzenia na świecie – pandemia, inflacja oraz wojna za naszą wschodnią granicą – sprawiły, że w relacjach z partnerami biznesowymi pojawiły się nowe wyzwania. Znaczenia nabrała obecność kontrahentów na listach sankcyjnych oraz import i eksport określonych produktów z i do krajów objętych sankcjami. Rynek kosmetyczny zmaga się z przerwanymi łańcuchami dostaw oraz brakiem dostępności wybranych surowców. Współpraca z kontrahentami obarczona jest natężonymi ryzykami, które dotyczą przede wszystkim szeroko rozumianej weryfikacji kontrahentów – ich wiarygodności, rzetelności, poszanowania zasad etyki i praw człowieka czy obecności na listach sankcyjnych. Ma to znaczenie zwłaszcza w kontekście tego, że polscy producenci i dystrybutorzy wzmacniają swoją pozycję na rynku międzynarodowym i nawiązują kontakty z coraz większą liczbą podmiotów zagranicznych.
W części teoretycznej szkolenia dowiesz się:
W części praktycznej szkolenia pokażemy Ci przykłady narzędzi, z których możesz skorzystać w procesie weryfikacji kontrahentów.
Pozostałe części cyklu:
IV cz. : Zrównoważony rozwój i ESG na rynku kosmetycznym – co czeka rynek w najbliższych latach?
VII cz. : Cosmetovigilance i whistleblowing – co musi wiedzieć każdy producent i dystrybutor na temat informowania o działaniach niepożądanych i nieprawidłowościach?
VIII cz. : Podsumowanie cyklu – co jeszcze jest ważne dla uczestników rynku kosmetycznego? Sesja Q&A.
Eksperci: Julia Besz, Maria Papis
Więcej informacji o cyklu na stronie www: https://www.wgbiznes.pl/cyklszkoleniowydzp
Oferujemy wartościową wiedzę merytoryczną niezbędną przy podejmowaniu decyzji w handlu. Od analiz całości rynku, przez analizę konkurencji, aż po analizy poszczególnych kategorii pomagamy w codziennej pracy managerów polskiego handlu.
Wydawnictwo Gospodarcze jest firmą komunikacji B2B, działającą w strukturach międzynarodowych. Zajmuje się dostarczaniem praktycznych i aktualnych informacji gospodarczych za pomocą wydawanych czasopism biznesowych, portali specjalistycznych oraz konferencji w obrębie branży spożywczej i kosmetycznej.