Obserwując działania promocyjne marek, wydaje się, że jedyną znaną techniką promocyjną jest rabat. Lata pracy dla rozmaitych marek, w tym promocje sprzedaży, zaowocowały zbiorem kilkunastu technik promocyjnych. Tymczasem są takie techniki, które uzasadniają podniesienie ceny w czasie trwania promocji. Proste, skuteczne i nie bardzo kosztowne. Chciałbym podzielić się tym doświadczeniem, więc postanowiłem napisać kolejną książkę, która zbierze w jednym miejscu wszystkie te techniki. Promocje sprzedaży zostaną opisane zarówno w odniesieniu do rynku B2C jak i B2B.
Dla każdego, kto chce projektować skuteczne promocje sprzedaży. Widzimy w tym gronie zarówno pracowników agencji jak i firm, które na co dzień opracowują promocje dla swoich marek. Poza tym każdy, kto jest zainteresowany nowymi i nietypowymi technikami promocyjnymi.
Oferujemy wartościową wiedzę merytoryczną niezbędną przy podejmowaniu decyzji w handlu. Od analiz całości rynku, przez analizę konkurencji, aż po analizy poszczególnych kategorii pomagamy w codziennej pracy managerów polskiego handlu.
Wydawnictwo Gospodarcze jest firmą komunikacji B2B, działającą w strukturach międzynarodowych. Zajmuje się dostarczaniem praktycznych i aktualnych informacji gospodarczych za pomocą wydawanych czasopism biznesowych, portali specjalistycznych oraz konferencji w obrębie branży spożywczej i kosmetycznej.