Supeco jest siecią handlową obecną w Polsce od 2016 roku dzięki Carrefourowi. Francuski detalista utworzył markę Supeco nieco wcześniej, bo w 2012 roku. Wtedy powstała pierwsza testowa placówka handlowa w Hiszpanii. Dwa lata później zarząd Grupy Carrefour zadecydował, że należy sprawdzić, jak koncept Supeco przyjmie się w innych krajach.
W raporcie o Supeco przestawiamy dyskont-hurtownię sieci Carrefour:
Raport „Supeco” jest do tej pory jedynym opracowaniem na temat tej sieci handlowej w Polsce. Przyjrzeliśmy się nie tylko temu, jak Supeco radzi sobie w naszym kraju, ale też co robi za granicą. Raport uzupełnia obszerna galeria zdjęć przedstawiających koncept polskiego sklepu-hurtowni.
Raport przygotowany został przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę gazety i portalu "Wiadomości Handlowe". Publikacja liczy 33 strony.
Zapraszamy do lektury.
Oferujemy wartościową wiedzę merytoryczną niezbędną przy podejmowaniu decyzji w handlu. Od analiz całości rynku, przez analizę konkurencji, aż po analizy poszczególnych kategorii pomagamy w codziennej pracy managerów polskiego handlu.
Wydawnictwo Gospodarcze jest firmą komunikacji B2B, działającą w strukturach międzynarodowych. Zajmuje się dostarczaniem praktycznych i aktualnych informacji gospodarczych za pomocą wydawanych czasopism biznesowych, portali specjalistycznych oraz konferencji w obrębie branży spożywczej i kosmetycznej.