Wydawany co roku przegląd najważniejszych, długoterminowych trendów w branży kosmetycznej. Świetni autorzy, świeże spojrzenia i w tym roku po raz pierwszy klasyczny, papierowy format.
Rocznik zostanie wydany w ograniczonym nakładzie i nie będzie udostępniany w wersji PDF. Najlepszym sposobem, aby upewnić się, że otrzymasz własny egzemplarz jest zamówić go w naszym eKiosku. Zapraszamy do zakupu magazynu w przedsprzedaży, a wówczas trafi do Ciebie zaraz po wyjściu na rynek pod koniec 2024 roku.
Wiadomości Kosmetyczne ukazywały się w druku od 2006 r. Pandemia wiele zmieniła i od 2022 roku skupiliśmy się na cyfrowej działalności rozwijając portal wiadomoscikosmetyczne.pl oraz tworząc jedno roczne e-wydanie naszego pisma.
Jednak zapach papieru pozostaje w głowie, a może bardziej w sercach dziennikarzy na zawsze (tych 16 lat zrobiło swoje) i w tym roku zapadła decyzja, że szelest kartek powróci w specjalnym roczniku - obszernym wydaniu poświęconym biznesowi kosmetycznemu, z naciskiem na trendy i zjawiska, które wpływają na rozwój rynku.
Dziękuję wszystkim, którzy wsparli nas w przygotowywaniu rocznika i dostarczyli do niego swoje autorskie komentarze, artykuły. To co zrobił dla nas na przykład zespół analiz Ipsos Poland przygotowując cały raport o wpływie kryzysów na branżę kosmetyczną to uff... Prawdziwa intelektualna uczta! Specjalne podziękowania dla Magdalena Piwkowska, która była mózgiem całego przedsięwzięcia. Zespół CMT Advisory przeszedł przez zagadnienia koncentracji rynku kosmetycznego, fuzji i przejęć pokazując, jak działa strategia "kupuj zamiast rozwijać". Michał Rudecki z NielsenIQ zarzucił mnie liczbami opowiadając o kluczowych kategoriach rynku kosmetycznego. Marta Krawczyk przygotowała obszerną analizę rynku Arabii Saudyjskiej. Od silversów do generacji Alfa - Marta Wojciechowska napisała o tym, czego oczekują od branży beauty różne pokolenia klientów; Katarzyna Skoczek-Colombo o komunikacji, która sprzedaje. Magdalena Turowska i Marta Wiąckowska z Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego przeszły przez skomplikowaną legislację składnikową i opakowaniową. Wiele twarzy męskości omówiły Katarzyna Krzywicka-Zdunek i Dorota Peretiatkowicz z IRCenter.com. O działaniu na konkurencyjnym rynku i strategiach swoich firm opowiedzieli Monika Kolaszyńska, prezes Super Pharm Poland Sp. z o.o., Bartosz Kliś, Chief Commercial Officer Notino.
Oferujemy wartościową wiedzę merytoryczną niezbędną przy podejmowaniu decyzji w handlu. Od analiz całości rynku, przez analizę konkurencji, aż po analizy poszczególnych kategorii pomagamy w codziennej pracy managerów polskiego handlu.
Wydawnictwo Gospodarcze jest firmą komunikacji B2B, działającą w strukturach międzynarodowych. Zajmuje się dostarczaniem praktycznych i aktualnych informacji gospodarczych za pomocą wydawanych czasopism biznesowych, portali specjalistycznych oraz konferencji w obrębie branży spożywczej i kosmetycznej.