Kolejna książka o strategii?! Tak. Tym razem nie jest to podręcznik, a praktyka. Autor razem z przyjaciółmi postanowił zebrać w jednym miejscu to, co przez lata robili jako praktycy na rynku. Pokazać, że strategia marketingowa nie jest taka straszna, jak się wydaje, że jest taka potrzeba dla większości polskich marek, aby pokazać, jaka jest rola i jak się projektuje strategię marki.
Dla kogo jest ta „instrukcja budowy silnej marki”? Dla każdego, kto chce zbudować silną markę. Silną, czyli taką, która zrealizuje jego cele biznesowe, która będzie „jakaś”. Są to zarówno przedsiębiorcy, jak i ci, którzy zajmują się opieką nad markami w firmach. Książka jest w formacie ebooka w pliku pdf.
Każdy egzemplarz jest numerowany i personalizowany w treści, a nie tylko na okładce.
Zwracamy się imiennie do czytelnika tak, aby wrażenie rozmowy było jak najbliższe.
Z tego, co mi wiadomo jest to jedyny taki przypadek na świecie - Maciej Tesławski
ZAPRASZAM!
Oferujemy wartościową wiedzę merytoryczną niezbędną przy podejmowaniu decyzji w handlu. Od analiz całości rynku, przez analizę konkurencji, aż po analizy poszczególnych kategorii pomagamy w codziennej pracy managerów polskiego handlu.
Wydawnictwo Gospodarcze jest firmą komunikacji B2B, działającą w strukturach międzynarodowych. Zajmuje się dostarczaniem praktycznych i aktualnych informacji gospodarczych za pomocą wydawanych czasopism biznesowych, portali specjalistycznych oraz konferencji w obrębie branży spożywczej i kosmetycznej.