Jak zmienia się rynek hurtowni spożywczych w Polsce? Jakie trendy są aktualnie na topie? Czy konsolidacja tego rynku wciąż będzie postępować? Na te i inne pytania szukamy odpowiedzi w najnowszym raporcie przygotowanym przez redakcję portalu wiadomoscihandlowe.pl.
"Lista 900 hurtowni ogólnospożywczych i specjalistycznych w Polsce" to publikacja zawierająca nie tylko analizy i charakterystykę rynku, ale również szczegółowe opisy kluczowych podmiotów działających w obszarze hurtu FMCG w Polsce. Oprócz hurtowni ogólnospożywczych, uwzględniliśmy w publikacji również hurtownie specjalistyczne: nabiałowe, mięsno-wędliniarskie, napojowe i alkoholowe.
Licząca 54 strony publikacja zawiera też listę ponad 900 adresów hurtowni, z podziałem na poszczególne województwa. W przypadku największych hurtowników przedstawiamy także bardziej szczegółowe dane, obejmujące m.in. przychody, zysk, asortyment (liczba indeksów), czy poziom zatrudnienia.
W raporcie zastanawiamy się nad tym, dlaczego hurt jaki znaliśmy odchodzi do przeszłości i co zadecydowało o tym, że liczba hurtowni spożywczych w Polsce zdążyła już zmaleć czterokrotnie. Zrozumienie tych zjawisk jest szczególnie ważne w czasach, w których należy się szykować na kolejne istotne przetasowania na rynku, związane z koronawirusem i kryzysem gospodarczym, do którego doprowadziło częściowe zamrożenie gospodarki.
Podsumowując, "Lista 900 hurtowni ogólnospożywczych i specjalistycznych w Polsce" stanowi unikalną i zarazem obowiązkową pozycję dla osób zainteresowanych rynkiem FMCG w Polsce, a w szczególności obszarem hurtu i dystrybucji.
Raport stanowi rozbudowaną część wydawanego przez Wydawnictwo Przewodnika po Handlu w Polsce 2020. Aby uzyskać przekrój całego rynku FMCG w Polsce polecamy zakup tej publikacji.
Oferujemy wartościową wiedzę merytoryczną niezbędną przy podejmowaniu decyzji w handlu. Od analiz całości rynku, przez analizę konkurencji, aż po analizy poszczególnych kategorii pomagamy w codziennej pracy managerów polskiego handlu.
Wydawnictwo Gospodarcze jest firmą komunikacji B2B, działającą w strukturach międzynarodowych. Zajmuje się dostarczaniem praktycznych i aktualnych informacji gospodarczych za pomocą wydawanych czasopism biznesowych, portali specjalistycznych oraz konferencji w obrębie branży spożywczej i kosmetycznej.