
WH Market - raporty, analizy, przewodniki po rynku. Klucz do sukcesu w handlu!
Zapraszamy na pierwszą część z przekrojowego cyklu szkoleniowego Wiadomości Kosmetycznych prowadzonego przez ekspertów z kancelarii Domański Zakrzewski Palinka (DZP): "Wyzwania nowoczesnej firmy w obrocie kosmetykami: prawo i praktyka".
Pierwsze spotkanie odbędzie się 20 kwietnia 2023 r. o godz. 11.00.
Z dniem 1 stycznia 2023 r. Polska implementowała 3 unijne dyrektywy: Omnibus, cyfrową oraz towarową. Znowelizowane przepisy (przede wszystkim ustawa o prawach konsumenta, ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, ustawa o informowaniu ocenach towarów i usług oraz kodeks cywilny) wprowadzają kolejne uprawnienia dla konsumentów oraz odpowiadające im obowiązki przedsiębiorców. Z perspektywy sektora kosmetycznego największe znaczenie mają nowe zasady prezentowania promocji oraz opinii o produktach.
W części teoretycznej szkolenia dowiesz się:
W części praktycznej szkolenia dowiesz się:
Pozostałe części cyklu:
IV cz. : Zrównoważony rozwój i ESG na rynku kosmetycznym – co czeka rynek w najbliższych latach?
VII cz. : Cosmetovigilance i whistleblowing – co musi wiedzieć każdy producent i dystrybutor na temat informowania o działaniach niepożądanych i nieprawidłowościach?
VIII cz. : Podsumowanie cyklu – co jeszcze jest ważne dla uczestników rynku kosmetycznego? Sesja Q&A.
Szkolenie poprowadzą eksperci z kancelarii prawnej DZP Domański, Zakrzewski, Palinka: Marta Balcerowska, senior associate DZP; Julia Besz, senior associate, DZP; Maria Papis, associate, DZP.
Więcej informacji o cyklu na stronie www: https://www.wgbiznes.pl/cyklszkoleniowydzp
Oferujemy wartościową wiedzę merytoryczną niezbędną przy podejmowaniu decyzji w handlu. Od analiz całości rynku, przez analizę konkurencji, aż po analizy poszczególnych kategorii pomagamy w codziennej pracy managerów polskiego handlu.
Wydawnictwo Gospodarcze jest firmą komunikacji B2B, działającą w strukturach międzynarodowych. Zajmuje się dostarczaniem praktycznych i aktualnych informacji gospodarczych za pomocą wydawanych czasopism biznesowych, portali specjalistycznych oraz konferencji w obrębie branży spożywczej i kosmetycznej.