
WH Market - raporty, analizy, przewodniki po rynku. Klucz do sukcesu w handlu!
Branża Beauty w Polsce jest bardzo silna. Polskie kosmetyki odnoszą sukcesy zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym. Kosmetyki stały się jedną z wiodących kategorii zakupowych w Internecie. Należy wspomnieć, że w ostatnim czasie zmieniły się też zwyczaje zakupowe. Już 7 na 10 internautów deklaruje, że ich wydatki kosmetyczne online są takie same lub większe jak w sklepach stacjonarnych. Kategoria urodowa, jest też tą, która jako jedna z pierwszych reaguje na trendy konsumenckie.
Zbiór danych, który Państwu oferujemy zapewnia kompleksową ora wyczerpującą wiedzę z zakresu branży beauty. Zawarte w nim informacje obrazują podejście Polaków do codziennego wyglądu oraz pielęgnacji ciała. Dzięki pytaniom na temat miejsc oraz kanałów zakupowych dowiedzą się Państwo, gdzie i jak najczęściej kupują konsumenci. Dane zostały również poszerzone o takie tematy jak kosmetyki naturalne i opakowania. Pytania badawcze są tak skonstruowane, aby można było zauważyć efekt ROPO w branży beauty. Nie brakuje również informacji na temat męskiej perspektyw oraz podejścia konsumentów do nowoczesnych rozwiązań, które wchodzą na rynek kosmetyczny. Zbiór danych obrazuje ścieżkę zakupową Polskich konsumentów od momentu poszukiwania inspiracji przez kontakt z marką na etapie podejmowania decyzji po finalny zakup. Informacje których dostarcza dostęp do panelu badawczego firmy Mobile Institue jest niezbędna wiedzą, aby podejmować decyzje strategiczne dotyczące marek i firm z branży beauty. Szczegółowe dane badawcze z niżej wymienionych obszarów mogą być bardzo pomocne w planowaniu komunikatów marketingowych do poszczególnych grup konsumenckich, działań sprzedażowych czy operacyjnych a to przełoży się na trafne i efektywne działania Państwa firmy. Dzięki tym danym będą Państwo wiedzieć na co konsumenci są wrażliwi, co ich blokuje a co zachęca do zakupu. Badanie zostało podzielone na 12 części, a dodatkowo na potrzeby kobiet i mężczyzn. W ramach projektu przebadanych zostało 1500 internautów z zastosowaniem metod CAWI - responsywnych ankiet internetowych. Badanie zostało poprzedzone desk researchem rynku kosmetycznego w Polsce.
Obszary badawcze:
Dostęp do danych jest możliwy dzięki panelowi firmy badawczej Mobile Insitute. Panel badawczy to innowacyjne, interaktywne narzędzie, które za pomocą przejrzystych wykresów umożliwia bezproblemowe odczytanie potrzebnych informacji. Można je filtrować, grupować i krzyżować ze sobą co pozwala na bardzo głęboką analizę. Panel to konkretna i skumulowana wiedza, niezbędne informacje, które pomogą rozwijać każdą firmę z branży beauty. Możliwości panelu analitycznego są bardzo rozbudowane, dzięki temu w łatwy i intuicyjny sposób można dowiedzieć się jakich odpowiedzi udzielili respondenci na poszczególne pytania. Dodatkowo wszystkie dane badawcze mogą być filtrowane lub grupowane przez pokolenia, płeć, wielkość miasta, wykształcenie, dochody oraz status rodzinny respondentów. Te funkcje pozwalają na jeszcze bardziej dogłębną analizę oraz wyodrębnienie bardzo precyzyjnej grupy docelowych konsumentów i odbiorców danych produktów i marek. Poszczególne wyniki z panelu można także kopiować do Excel.
Dostawcą aplikacji jest Mobile Institute (Institute Łagód i Wspólnicy s.j. Al. Solidarności 117/207, 01-140 Warszawa). Dokonanie zakupu dostępu do panelu analitycznego wiąże się z udostępnieniem danych osobowych Klienta do Dostawcy w celu realizacji usługi. Informację o sposobie przetwarzania danych przez Mobile Institute otrzymasz bezpośrednio od dostawcy po zalogowaniu do panelu.
Oferujemy wartościową wiedzę merytoryczną niezbędną przy podejmowaniu decyzji w handlu. Od analiz całości rynku, przez analizę konkurencji, aż po analizy poszczególnych kategorii pomagamy w codziennej pracy managerów polskiego handlu.
Wydawnictwo Gospodarcze jest firmą komunikacji B2B, działającą w strukturach międzynarodowych. Zajmuje się dostarczaniem praktycznych i aktualnych informacji gospodarczych za pomocą wydawanych czasopism biznesowych, portali specjalistycznych oraz konferencji w obrębie branży spożywczej i kosmetycznej.