
WH Market - raporty, analizy, przewodniki po rynku. Klucz do sukcesu w handlu!
Badanie „Beauty and the Future” analizuje szeroko pojęty rynek beauty w Polsce. Projekt zapewnia kompleksowe dane badawcze dotyczące zachowań konsumenckich na rynku urodowym. Dzięki danym można dowiedzieć się jak wygląda ścieżka zakupowa konsumentów i które miejsca zakupowe wybierają̨ oni najchętniej, nie tylko podczas nabywania kosmetyków, ale i również̇ wyboru usług kosmetycznych czy fryzjerskich. Dane badawcze zapewniają informacje na temat wszystkich kategorii zakupowych z branży beauty. Badanie zostało podzielone na 12 części, a dodatkowo na potrzeby kobiet i mężczyzn. W ramach projektu przebadanych zostało 1500 internautów z zastosowaniem metod CAWI - responsywnych ankiet internetowych. Badanie zostało poprzedzone desk researchem rynku kosmetycznego w Polsce.
Część badania Beauty and the Future „Zakupy kosmetyków” skupia się na podejmowaniu decyzji zakupowych w branży beauty. Obrazując jakie dokładnie kosmetyki kupią Polacy (w podziale na kategorie) i jak często dokonują ich zakupu. Z tego obszaru można dowiedzieć się kto jest odpowiedzialny za zakupy kosmetyków w danym gospodarstwie domowym oraz czy konsumenci kupują suplementy diety w kategorii uroda.
Dostęp do danych jest możliwy dzięki panelowi firmy badawczej Mobile Insitute. Panel badawczy to innowacyjne, interaktywne narzędzie, które za pomocą przejrzystych wykresów umożliwia bezproblemowe odczytanie potrzebnych informacji. Można je filtrować, grupować i krzyżować ze sobą co pozwala na bardzo głęboką analizę. Panel to konkretna i skumulowana wiedza, niezbędne informacje, które pomogą rozwijać każdą firmę z branży beauty. Możliwości panelu analitycznego są bardzo rozbudowane, dzięki temu w łatwy i intuicyjny sposób można dowiedzieć się jakich odpowiedzi udzielili respondenci na poszczególne pytania. Dodatkowo wszystkie dane badawcze mogą być filtrowane lub grupowane przez pokolenia, płeć, wielkość miasta, wykształcenie, dochody oraz status rodzinny respondentów. Te funkcje pozwalają na jeszcze bardziej dogłębną analizę oraz wyodrębnienie bardzo precyzyjnej grupy docelowych konsumentów i odbiorców danych produktów i marek. Poszczególne wyniki z panelu można także kopiować do Excel.
Dostawcą aplikacji jest Mobile Institute (Institute Łagód i Wspólnicy s.j. Al. Solidarności 117/207, 01-140 Warszawa). Dokonanie zakupu dostępu do panelu analitycznego wiąże się z udostępnieniem danych osobowych Klienta do Dostawcy w celu realizacji usługi. Informację o sposobie przetwarzania danych przez Mobile Institute otrzymasz bezpośrednio od dostawcy po zalogowaniu do panelu.
Oferujemy wartościową wiedzę merytoryczną niezbędną przy podejmowaniu decyzji w handlu. Od analiz całości rynku, przez analizę konkurencji, aż po analizy poszczególnych kategorii pomagamy w codziennej pracy managerów polskiego handlu.
Wydawnictwo Gospodarcze jest firmą komunikacji B2B, działającą w strukturach międzynarodowych. Zajmuje się dostarczaniem praktycznych i aktualnych informacji gospodarczych za pomocą wydawanych czasopism biznesowych, portali specjalistycznych oraz konferencji w obrębie branży spożywczej i kosmetycznej.